Інтерактивні вправи

                                              Інформаційні процеси

                                     Способи подання повідомлень
                                    Середовище текстового редактора

                                             Безпечний Інтернет

Коло компліментів (для розвитку комунікативних навичок)
Учні стають у коло і, взявшись за руки, кажуть по черзі один одному компліменти.
Коло успіху
Для створення позитивного настрою учні продовжують речення: «Я успішний тому, що …». 
Від щирого серця
Учні, передаючи іграшку у вигляді серця, один одному говорять побажання: «Від щирого серця…».
Хвастощі
Кожен має похвалитися перед класом своєю якістю, умінням.
Криголам
Учні тримають у руках серветки, учитель дає інструкції:
1.      Згорніть серветку вдвоє і відірвіть верхній лівий кут.
2.      Знову згорніть серветку вдвоє і відірвіть верхній лівий кут.
3.      Знову згорніть серветку вдвоє і відірвіть нижній правий кут і т. д.
4.      Розгорніть серветку.
Чому серветки різні?
Отже, кожен з нас має своє світосприйняття.
Підтримка
Написати другові по парті на листочках-сердечках записку: «Ти все одно молодець, тому що …».
Павутинка
Запропонуйте дітям сісти на стільцях у коло. Зазначте, що у кожного учасника буде можливість назвати своє ім’я та розповісти про себе щось особливе. Першому учаснику дайте в руки клубочок ниток і запропонуйте, сказати про себе. Міцно тримаючи кінець нитки, дитина має перекинути клубочок учаснику, який сидить навпроти. Вправа проводиться доти, поки не  утвориться свого роду «павутинка»  із пряжі.