Інформаційні процеси
Середовище текстового редактора
Безпечний Інтернет
Способи подання повідомлень
Безпечний Інтернет
Коло
компліментів (для розвитку комунікативних навичок)
Учні стають у
коло і, взявшись за руки, кажуть по черзі один одному компліменти.
Коло
успіху
Для створення
позитивного настрою учні продовжують речення: «Я успішний тому, що …».
Учні, передаючи
іграшку у вигляді серця, один одному говорять побажання: «Від щирого серця…».
Хвастощі
Кожен має
похвалитися перед класом своєю якістю, умінням.
Криголам
Учні
тримають у руках серветки, учитель дає інструкції:
1. Згорніть
серветку вдвоє і відірвіть верхній лівий кут.
2. Знову
згорніть серветку вдвоє і відірвіть верхній лівий кут.
3. Знову
згорніть серветку вдвоє і відірвіть нижній правий кут і т. д.
4. Розгорніть
серветку.
Чому
серветки різні?
Отже,
кожен з нас має своє світосприйняття.
Підтримка
Написати другові
по парті на листочках-сердечках записку: «Ти все одно молодець, тому що …».
Павутинка
Запропонуйте
дітям сісти на стільцях у коло. Зазначте, що у кожного учасника буде можливість
назвати своє ім’я та розповісти про себе щось особливе. Першому учаснику дайте
в руки клубочок ниток і запропонуйте, сказати про себе. Міцно тримаючи кінець
нитки, дитина має перекинути клубочок учаснику, який сидить навпроти. Вправа
проводиться доти, поки не утвориться свого роду «павутинка» із
пряжі.